eReklamacje

 eReklamacje w firmie Auto-Mark

Pragniemy poinformować, iż wprowadziliśmy system eReklamacji - formularz, poprzez który należy zgłaszać wszelkie problemy związane z zakupionym od nas elementem.

Formularz stanowi wymóg konieczny do procedury reklamacji asortymentu. 

Jak zgłosić reklamację?

 

 Należy z menu głównego wybrac opcję: reklamacje następnie, zakładka: Zgłoś reklamację. Zostaniesz przekierowany do strony formularza. Konieczne jest wypełnienie WSZYSTKICH pól: 

  • Nazwa firmy 
  • Marki, modelu, roku pordukcji, mocy pojazdu
  • Podanie numeru katalogowego części
  • Podanie symbolu dokumentu zakupu części
  • Opisu usterki
  • Okoliczności jej wystąpienia
  • W przypadku montowanego elementu: należy wskazać adres montażu oraz demontażu reklamowanego elementu.

Po wypełnieniu formularza zostaniesz poinofrmowany o prawidłowym zgłoszeniu reklamacji, dodatkowo zostanie wygenerowany Twój unikalny numer zgłoszenia, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzać na bieżąco stan Twojego zgłoszenia. Wyświetl formularz a następnie go wydrukuj! 

Aby sprawdzić status zgłoszenia należy z Menu głównego wybrać opcję Reklamacje, następnie sprawdź status reklamacji, w pole wpisz swój unikalny numer zgłoszenia i wyświetl status. 

Pamiętaj by do każdego reklamowanego elementu konieczne jest wypełnienie formularza oraz załączenia go do paczki.