Pragniemy poinformować, iż wprowadziliśmy system eReklamacji - formularz, poprzez który należy zgłaszać wszelkie problemy związane z zakupionym od nas elementem.
Formularz stanowi wymóg konieczny do procedury reklamacji asortymentu.
Jak zgłosić reklamację?
Należy z menu głównego wybrac opcję: reklamacje następnie, zakładka: Zgłoś reklamację. Zostaniesz przekierowany do strony formularza. Konieczne jest wypełnienie WSZYSTKICH pól:
Po wypełnieniu formularza zostaniesz poinofrmowany o prawidłowym zgłoszeniu reklamacji, dodatkowo zostanie wygenerowany Twój unikalny numer zgłoszenia, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzać na bieżąco stan Twojego zgłoszenia. Wyświetl formularz a następnie go wydrukuj!
Aby sprawdzić status zgłoszenia należy z Menu głównego wybrać opcję Reklamacje, następnie sprawdź status reklamacji, w pole wpisz swój unikalny numer zgłoszenia i wyświetl status.
Pamiętaj by do każdego reklamowanego elementu konieczne jest wypełnienie formularza oraz załączenia go do paczki.